[Fanda] Dotaz ke Skype

Aleš Vodák vodak na braillnet.cz
Pondělí Září 1 10:05:40 CEST 2014

Dobrý den ,

mohl bych poprosit o zaslání portejbl instalace Skype,ale nevím kterou
verzi.
Získal jsem zdarma Notebook Lenowo ,trochu jsme jej upravilijako že jsme
vyměnili rotační dist za SSD  a nainstalovali Win 7 prof a chodí jako
hodinky.
Mám jej jako takovou rezervu pro stahování knih ,nějaké té muziky a pod a
chtěl bych si tam nainstalovat Skype ale ne installační,portable by bylo
fajn,
Díky za radu a zaslání.
Zdraví a děkuje Aleš vodák
vodak na braillnet.cz
alesvodak na seznam.cz

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Tomáš Hromádka
Sent: Monday, September 01, 2014 12:47 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz ke Skype

Zdar.
Mám zde řešení pro všechny, kteří jako já nechtějí být nuceni používat jen
tu konkrétní verzi Skype, kterou si Microsoft usmyslí.
Na soukromo pošlu funkční přenosné verze Skype v3.8, 4.2, 5.5 a 5.9, vše
odzkoušeno a funkční.
Tom