[Fanda] Vronli - vzdalene pripojeni k pocitaci, bylo: Dotaz ke Skype

Pondělí Září 1 09:39:40 CEST 2014

> akým způsobem se Vronli připojují na vzdálený počítač,
> když evidentně nevyužívají Team Viewer

Když začínali, tak používali LogMeIn Rescue -- něco podobného jako
TeamViewer, avšak podstatně dražšího a dle jejich tehdejšího tvrzení
lepšího, viz http://www.lupa.cz/clanky/vronli-spravuje-pocitace-na-dalku-je-to-dobry-byznys/nazory/

M.J.