[Fanda] Vronli - vzdalene pripojeni k pocitaci, bylo: Dotaz ke Skype

Miroslava Zavodna miroslavazavodna na seznam.cz
Pondělí Září 1 09:24:05 CEST 2014

Zdravím, ale mně ten Braillnetí odkaz taky vůbec nefunguje. Je tu prosím
někdo, kdo se připojoval jinak, než přes toto rozhraní? Tedy přes jejich
ofiko stránku? Mirka.