[Fanda] Vronli - vzdalene pripojeni k pocitaci, bylo: Dotaz ke Skype

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Pondělí Září 1 08:31:10 CEST 2014

Zdravím,
Měl jsem loni možnost vyzkoušet službu wronly a zjistil jsem, že oni
řeknou pin, který musíte vepsat na jejich stránce a pak vám pošlou
soubor s názvem Logme. Ten je nutné přijmout. Když se to do určité doby
nepodaří, jsou ochotni pomoci přes Teamviewer.
Jarek

--
Jarek