[Fanda] Vronli - vzdalene pripojeni k pocitaci, bylo: Dotaz ke Skype

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Září 1 08:09:34 CEST 2014

Zdravím,

Prosím jen čistě ze zvědavosti, jakým způsobem se Vronli připojují na
vzdálený počítač, když evidentně nevyužívají Team Viewer, o čemž by, myslím,
 psali, kdyby tomu tak bylo?

Děkuji
Vítek

> [...]
>1. 9. 2014 06:40
>
>Zdravím.
>Našel jsem mail z loňska o tom servisu PC na dálku, který proběhl
>konferencí VIS-IMP, pod mým podpisem text mailu.
>Vyzkoušel jsem pravda odkaz na ten formulář, momentálně nefunguje,
vzhledem
>k tomu, že, aspoň u mne, od včerejšího odpoledne nejedou konference na
>Braillnetu, tak až budou zprovozněny, tak snad bude fungovat i odkaz na
ten
>formulář. Ikdyž odkaz pro dostupnost služeb SONS hlásí, že "v pořádku"...
cz),