[Fanda] Dotaz ke Skype

Karel Hrubeš, Ing. hrubes na braillnet.cz
Pondělí Září 1 06:40:14 CEST 2014

Zdravím.
Našel jsem mail z loňska o tom servisu PC na dálku, který proběhl
konferencí VIS-IMP, pod mým podpisem text mailu.
Vyzkoušel jsem pravda odkaz na ten formulář, momentálně nefunguje, vzhledem
k tomu, že, aspoň u mne,  od včerejšího odpoledne nejedou konference na
Braillnetu, tak až budou zprovozněny, tak snad bude fungovat i odkaz na ten
formulář. Ikdyž odkaz pro dostupnost služeb SONS hlásí, že "v pořádku"...
Fajn den přeje Karel Hrubeš.

Od:vis-imp-bounces na konference.braillnet.cz za uživatele Vis-Imp <vis-
imp na konference.braillnet.cz>
Odesláno:16. dubna 2013 11:11
Komu:vis-imp na konference.braillnet.cz
Předmět:Servis PC na dálku pro zrakově postižené

Vážení přátelé,

dovolte, abychom Vás informovali o nové praktické službě, kterou budete
moci prostřednictvím SONS ČR
nyní začít využívat.

Od května 2012 spolupracuje naše organizace s firmou Vronli (www.vronli.cz),
 která poskytuje přes
internet službu Servis počítačů na dálku.

Pokud potřebujete vyřešit jakýkoliv problém na vašem počítači, budete se
moci přes webový formulář
(odkaz na něj je uveden níže) spojit s techniky z firmy Vronli, kteří se po
vašem souhlasu k vám do vašeho
PC na dálku připojí a mohou provést některé z následujících služeb: opravy
systému, zrychlení PC,
nastavení a odstranění problémů s nainstalovanými programy a další
technické úkony.
Opravy ani nastavení týkající se speciálních odečítacích a nebo
zvětšovacích softwarů zatím nejsou
podporovány.

Servis na dálku je dostupný od 8 do 23 hodin, každý den včetně víkendů.
Máme jako organizace SONS se
společností Vronli domluvené speciální ceny pro naše zrakově postižené
klienty a tedy i pro vás. Ceny
jsou následující:

- servis v délce 30 minut za 99 Kč
- servis v délce 90 minut za 266 Kč
- servis v délce 180 minut za 499 Kč
- roční předplatné servisu za 399 Kč měsíčně

Za servis se neplatí nic předem a je poskytována záruka, že pokud se
problém nevyřeší, je servis zdarma.
U každého servisního zásahu je analýza počítače zdarma, kdy technik
vyhodnotí, zda jde daný problém
řešit na dálku a sdělí Vám cenu.

Formulář pro odeslání požadavku na vzdálený servis je na této internetové
adrese:
 http://vronli.braillnet.cz

Jak to funguje?
  Technik se na dálku připojí na Váš počítač, kde po udělení Vašeho souhlasu
  bude moci počítač dočasně ovládat a provést opravu dle Vašich požadavků.

Jednoduchost
  Pro využití servisu není třeba mít nainstalován žádný program, ani nejsou
  vyžadovány žádné technické znalosti. V případě potíží s připojením Vás
bude
  sám technik kontaktovat telefonicky.

Bezpečnost
  Vzdálené připojení na Váš počítač je zabezpečeno stejnými standardy, jaké
  používají banky.

Garance kvality
  Za servisní zásah platíte až po jeho dokončení a pouze pokud je úspěšně
  vyřešen Váš problém.

Za SONS ČR zprávu podává
Marek Salaba
Technická podpora SONS ČR
salaba na sons.cz
http://www.sons.cz

> [...]
>Ccleanerem taky ověřeny chyby?
>Pak snad jen se zkusit obrátit na jednu počítačovou firmu co nabízí
>softwarové problémy řešit na dálku. Loni to tady někdo nabízel, že zrakově
>postiženým jsou ochotni problém vyřešit za 99 korun, pokud nevyřeší, nic
>neplatíš. Asi je tohle rychlejší postup než trávit další hodiny hledáním a
>hledáním úskalí, které někdo v systému nastavil ...
>P.S.: Momentálně tu na ně odkaz nemám, ale loni jsem jejich služby využil
>byl jsem potěšen jak rychle se prostřednictvím jejich služby problém

Milan