[Fanda] jak číst v textu po větách

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 30 21:45:16 CET 2014

Nie, myslím to čítanie po vetách. ticketov som našiel dosť, aj nejaký
patch, ktorý to rieši. Ale ten nebol zatiaľ implementovaný do NVDA a
neviem, ako ho dostať do nainštalovanej verzie. Obávam sa, že by som
musel skompilovať NVDA zo zdrojového kódu, čo j pre mňa už dosť vysoký
level. Možno ale ak sa tým nadchne Peťo alebo Ľuboš, je to tento ticket:
http://community.nvda-project.org/ticket/3288
Dňa 30. 11. 2014 o 12:31 Peter Halada napísal(a):