[Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Sobota Listopad 29 23:12:32 CET 2014

Dobrý den.

A prosím, kde mohu demoverzi sehnat? Na stránkách Acapely je jen demo, kdy
vložím text a ona ho převede na zvukový soubor.

Moc děkuji za odpověď.

S pozdravem

Vojta.

-------- Původní zpráva --------

Od: Karel Hrubeš, Ing. <hrubes na braillnet.cz>

Datum: 29.11.2014

Předmět: Re: [Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Dobrý večer.

Ano, existuje, běží 60 minut od spuštění PC, pak se začíná ohlašovat

takovéto o vypršení zkušební verze. Po restartu ale zase hodinu mluví...

Když máte Elišku nastavenou jako právě výchozí hlas, tak se to o vypršení

může ozvat i při startu PC, ale hodinu zase běží.

Jinak k platební politice Acapely - u verze 2 byla jedna instalace na jeden

počítač za 14400,- Kč (jestli si dobře pamatuji), nyní u verze 4 je za

12000,- Kč aktivace udělaná na USB hyperlocku, kde máte 3, snad vratné

značky, tedy máte možnost nainstalovat na 3 PC, čtvrtou značku pak máte

právě na tom USB, kdy tedy můžete mít někde nainstalováno, vložit ten

hyperlock a spustit, autorizaci zajistí přítomnost toho hyperlocku.

Mohl bych tuto informaci o způsobech autorizace ať již v archivu této či

jiné konference, vyhledat, takovou myslím Michal Jungmann na nich

prezentoval, ale pamatuji si to takto, ať mne Michal či někdo další

případně opraví.

Fajn večer přeje Karel Hrubeš.

>Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz

>29. 11. 2014 22:19

>Zdravím.

>Ona nějaká demoverze je? Dyď to je jen na klíčenkách, o žádné demovce

nevím.

>Jestli nějaká je, opravte mě.

>Vojta.

Nuance

>tj. Zuzana i Iveta prostě čtou v určitejch situacích krávoviny. Eliška je

>prostě nejlepší, ale úplně pekelně drahá. Každopádně jsem ale zkoušel

>demoverzi tý čtyřky a to je paráda, absolutně rychlá odezva a už ani nečte

>nesmysly jako es em er té a podobně.

>Tom

jak

vsmiro@