[Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Sobota Listopad 29 22:19:58 CET 2014

Zdravím.

Ona nějaká demoverze je? Dyď to je jen na klíčenkách, o žádné demovce nevím.
Jestli nějaká je, opravte mě.

Vojta.

-------- Původní zpráva --------

Od: Tomáš Hromádka <t.hromadka na seznam.cz>

Datum: 29.11.2014

Předmět: Re: [Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Zdar.

Jojo Iveta je děsně zabasovaná a taková zahuhlaná. A všecky hlasy od Nuance

tj. Zuzana i Iveta prostě čtou v určitejch situacích krávoviny. Eliška je

prostě nejlepší, ale úplně pekelně drahá. Každopádně jsem ale zkoušel

demoverzi tý čtyřky a to je paráda, absolutně rychlá odezva a už ani nečte

nesmysly jako es em er té a podobně.

Tom