[Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Sobota Listopad 29 21:59:58 CET 2014

Zdar.
Jojo Iveta je děsně zabasovaná a taková zahuhlaná. A všecky hlasy od Nuance
tj. Zuzana i Iveta prostě čtou v určitejch situacích krávoviny. Eliška je
prostě nejlepší, ale úplně pekelně drahá. Každopádně jsem ale zkoušel
demoverzi tý čtyřky a to je paráda, absolutně rychlá odezva a už ani nečte
nesmysly jako es em er té a podobně.
Tom
----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <vsmiro na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, November 29, 2014 8:00 PM
Subject: Re: [Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Zdravím.

Tohle se mi právěže líbí. Já mám Elišku rád, dobře se s ní učí. Je to
vynikající hlas. Zuzana není špatná, ale celej den bych ji asi nevydržel.
iíveta není špatná, ale hrozně basuje, ve Winmonitoru musím s Ivetou
(zkoušel jsem demo)´dát hlasitost na 80%, protože ty basy to je strašné, jak
to duní.

S pozdravem

Vojta.