[Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Sobota Listopad 29 20:00:06 CET 2014

Zdravím.

Tohle se mi právěže líbí. Já mám Elišku rád, dobře se s ní učí. Je to
vynikající hlas. Zuzana není špatná, ale celej den bych ji asi nevydržel.
iíveta není špatná, ale hrozně basuje, ve Winmonitoru musím s Ivetou
(zkoušel jsem demo)´dát hlasitost na 80%, protože ty basy to je strašné, jak
to duní.

S pozdravem

Vojta.

-------- Původní zpráva --------

Od: Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com>

Datum: 29.11.2014

Předmět: Re: [Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Ahoj,

Infovox mě naštval - měli jsme v práci zlevněnou licenci v akci k

ZoomTextu. S přechodem od WinXP na Win7 se už nedá zaktivovat a muselo by

se upgradovat. Mám pocit, že mně ze Spektry nabízeli i možnost upgradovat

na verzi aktivace přes flešku - ono se to jmenuje asi jinak, ale prostě

přes přenosný aktivační modul, takže je možné pak mít nainstalovaný Infovox

na více počítačích a využívat ho jen pro sebe díky tomuto aktivátoru. Třeba

by ti to mohlo pomoci do školy.

Miloš

Dne 29. listopadu 2014 17:10 Vojtěch Šmiro napsal(a):

> Zdravím na konferenci.

> Protože Infovox desktop 2 se už nedá koupit, uvažuji nad upgrade na
Infovox