[Fanda] Infovox 4, Vaše zkušenosti

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Listopad 29 19:37:22 CET 2014

Ahoj,
Infovox mě naštval - měli jsme v práci zlevněnou licenci v akci k
ZoomTextu. S přechodem od WinXP na Win7 se už nedá zaktivovat a muselo by
se upgradovat. Mám pocit, že mně ze Spektry nabízeli i možnost upgradovat
na verzi aktivace přes flešku - ono se to jmenuje asi jinak, ale prostě
přes přenosný aktivační modul, takže je možné pak mít nainstalovaný Infovox
na více počítačích a využívat ho jen pro sebe díky tomuto aktivátoru. Třeba
by ti to mohlo pomoci do školy.
Miloš