[Fanda] tip pro ovládání linkedinu

Jirina Holenova Jirina.Holenova na centrum.cz
Sobota Listopad 29 15:03:25 CET 2014

Zdravím,

Linkedin mám asi dva či tři roky, taky mě do něho kdosi pozval. Myslím, že
jako forma bezplatné profesní reklamy a propojování lidí ze stejného/i z
jiných oborů to jistý smysl má.
Občas přijde i nějaká ta pracovní nabídka ˇ(v mém případě tedy zakázka), ale
zázraky se od toho samozřejmě čekat nedají.

Alespoň pro sebe jako překladatelku vidím přínos ve sledování různých
mezinárodních překladatelských skupin s výměnou informací.

K ovládání: většinu věcí jsem na Linkedin vkládala s někým vidícím. S
vyhledáváním/přidáváním kontaktů jsem neměla větší problém.
Mám Jaws 15 a win. 7 64 bit.

Zdravím
Jiřina Holeňová
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Miloš Šmíd
Sent: Saturday, November 29, 2014 1:45 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] tip pro ovládání linkedinu

Ahoj,
já nevím, ale ta aplikace se mě pořád na něco ptá a je docela drzá, pořád
se chce spojovat s dalšími, daleko vlezlejší než Facebook, nechápu, proč je
to tak oblíbené. Myslím si, že plno lidí je tam pozváno tak nějak
automaticky nebo že uživatelé odklepli něco, aby je to neotravovalo. A
nabídky práce ... no nevím, nějaké takové obecné, ale možná, kdo není na
LinkedIn není In ...
Po několika pokusech to pochopit jsem to vzdal, protože se to pořád něco
ptalo.
Miloš