[Fanda] tip pro ovládání linkedinu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Listopad 29 13:44:52 CET 2014

Ahoj,
já nevím, ale ta aplikace se mě pořád na něco ptá a je docela drzá, pořád
se chce spojovat s dalšími, daleko vlezlejší než Facebook, nechápu, proč je
to tak oblíbené. Myslím si, že plno lidí je tam pozváno tak nějak
automaticky nebo že uživatelé odklepli něco, aby je to neotravovalo. A
nabídky práce ... no nevím, nějaké takové obecné, ale možná, kdo není na
LinkedIn není In ...
Po několika pokusech to pochopit jsem to vzdal, protože se to pořád něco
ptalo.
Miloš