[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 29 13:27:23 CET 2014

Zdravím.
U mne to právě není tak jednoduché přejít, protože mám ještě smlouvu asi
na dva roky a mám pod svým číslem i čísla dalších členů rodiny, čímž se
platí menší částka za paušál.
Navíc já bych signál na data nepotřeboval, protože internet mám doma
rychlý dost. Takže i z toho důvodu uvažuji o nějakém tom zesilovači. Ale
nevím co s tím.