[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 29 12:53:24 CET 2014

Zdravím.
Pavle netuším, jestli u nás umts chodí, ani nevím, jak bych to v tuhle
chvíli zjistil, ale faktem je, že jediný operátor, který tam má
bezproblémový signál, tak je vodafone.
Nicméně jsem už 14 let u t-mobilu, tak se mi nějak nechce přecházet,
protože jinak jsem s nimi velmi spokojený.
A zkusím asi strýčka googla na ty repeatery, ale radši bych to
skonzultoval s živým člověkem.