[Fanda] tip pro ovládání linkedinu

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Listopad 29 12:13:21 CET 2014

Jak vidíš z nulových reakcí, asi tu moc profesionálů není, co by měli
profil na Linkedinu, včera jsem se na to ptal na jedné konferenci a
prý ani mobilní již existující verze není tak hezky přehledná jako
mobilní Facebook, takže tak, ale kdyžtak mi zkus napsat soukromě a
můžeme se o tom bavit. Já tam mám profil a nějaké základní věci ti k
tomu dokážu říct, ale úplně stoprocentní ovládání ti fakt neporadím.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376