[Fanda] Outlook MS a kontakty

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Pátek Listopad 28 21:23:33 CET 2014

Dobrý den,
jak by řekl major Terazky, je to celé volajaké čudné! O té kl. zkratce
Ctrl+Y jsem nevěděl, ale evidentně otevírá jiné Automaticky doplněné
kontakty, než když jdeme do Automaticky doplněných kontaktů přes
Ctrl+Shift+B. Alespoň já jsem našel v prvně zmýněných mnohem víc kontaktů,
než v možnosti druhé. A aby to bylo ještě čudnější, byly v Automaticky
doplněných kontaktech otevřených Ctrl+Y i nepotřebné kontakty, které jsem
vyházel při procházení pomocí zmíněného prográmku NK2View, takže ten to bral
asi ještě někde jinde.
No nic, Outlook je moloch, tak se už nedivím, vše nepotřebné mám snad už
vyházené, ikdyž většina z toho vlastně nijak moc nepřekáží, tak se tím
nadále nebudu zabývat. Díky za upřesnění.
Jiří Stejskal

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Michal Jelínek
Sent: Friday, November 28, 2014 6:59 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Outlook MS a kontakty

Dobrý den,

Dle mě je nejelegantnějším způsobem správy automaticky doplněných kontaktů
přejít pomocí CTRL+Y do složky "Automaticky doplněné kontakty" a zde
nepotřebné odstranit, potřebné upravit a přesunout do složky s Vašimi
kontakty.

S pozdravem

Michal Jelínek