[Fanda] Outlook MS a kontakty

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Pátek Listopad 28 18:58:32 CET 2014

Dobrý den,

Dle mě je nejelegantnějším způsobem správy automaticky doplněných kontaktů
přejít pomocí CTRL+Y do složky "Automaticky doplněné kontakty" a zde
nepotřebné odstranit, potřebné upravit a přesunout do složky s Vašimi
kontakty.

S pozdravem

Michal Jelínek

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Jiří Stejskal
Odesláno: 27. listopadu 2014 18:58
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Outlook MS a kontakty

Dobrý den,
na netu jsem zjistil, že Ms Outlook opravdu ukládá mailové adresy i jinam,
než mu sami určíme. Našel jsem k tomu toto vysvětlení a řešení:

Outlook si ukládá všechny vámi zadávané e-mailové adresy při psaní nové
zprávy. Ty pak automaticky nabízí pomocí funkce Auto Complete, když
vytváříte novou zprávu. Malý háček nastává v případě, když omylem zadáte
neexistující adresu nebo se prostě o nějaký ten znak upíšete. Outlook uloží
i takovou položku. Jak se zbavit takových neplatných automaticky uložených
adres, nebo adres, které už nechceme používat?

Řešení pomocí nástroje NK2View:
Utilita NK2View dokáže zobrazit seznam všech uložených e-mailových adres,
které má Auto Complete k dispozici a ze kterých následně může doplňovat.
Postačí NK2View spustit a ze seznamu odstranit chybné položky pomocí klávesy
Delete.
Prográmek je jednoduchý, ani se neinstaluje a je ke stažení na:
http://www.nirsoft.net/utils/nk2view.zip

Řešení přímo pomocí Outlooku:
Otevřete novou e-mailovou zprávu do pole Komu začněte psát prvních několik
znaků chybně uloženého e-mailu. Jakmile se zobrazí okénko s nabídkou
automatického doplnění stiskněte klávesu Delete. Tím se označená vadná
položka vymaže a nebude již kandidátem na automatické doplnění.

Jiří Stejskal