[Fanda] jak číst v textu po větách

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pátek Listopad 28 15:47:08 CET 2014

Zdravím.
Děkuji všem za rady
Na základě diskuze budu mít možná hloupou otázku a to asi na Ondru
Rosíka, či Petera Vágnera, ale nebylo by tedy možné udělat do NVDA
podobnou funkci jako má jaws,, aby tedy NVDA při pohybu alt šipkami
nahoru či dolů četlo text po větách a to nezávisle na tom, v jakém
editoru se text nachází?
Já osobně to v podstatě nepotřebuji, ale jak jsem zmiňoval už ve svém
prvním příspěvku na tohle téma, jde mi o jednu kamarádku, které by to
velmi pomohlo při učení např. z pdf dokumentů.
Předem mnohokrát děkuji za odpovědi.