[Fanda] access point

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Listopad 28 10:52:24 CET 2014

Ahoj,
můžu potvrdit, nastavoval jsem to tak u přítelkyně. ze začátku jsem tomu
taky nevěřil, ale funguje to, jeden router se nastaví normálně a druhý
do nějakého tzv. bridge módu, takže jsme z něho vlastně udělali acces
point, chudák router. Tím chci říct, že to jde, ale podle mě se to dá
stejně vyřešit nějakým hloupým AP.
Jediné, co blbne je, když přepínáte z jedné sítě na druhou, tak se třeba
sekne přehrávání videa ale to nevím, jestli jde vůbec řešit.
Vojta