[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Čtvrtek Listopad 27 23:17:13 CET 2014

> pán u přepážky vyhledal následující stránku.
> http://www.gsm-repeater.sk/eshop/anteny-c-57.html
> kde snad jsou ty zesilovače signálu, dokonce snad už od 12 euro za kus.

Za 12 Euro v odkazovaném e-shopu koupíte pouze externí anténu, která
Vám je bez dalších aktivních prvků platná jak mrtvému zimník --
nejlevnější nabízený repeater zde s nezbytným příslušenstvím (antény +
kabely) stojí 170 Euro, tedy zhruba 5000 korun. Nicméně tento
nejlevnější model pracuje pouze v pásmu 900 MHz, takže zesilovat bude
hovory a možná též GPRS data, ale na rychlé moderní datové přenosy
myslím můžete zapomenout. Repeatery s podporou 3G daný e-shop rovněž
nabízí -- akorát ceny se šplhají na téměř 700 Euro, tj. přes 18 tisíc
korun...

Hezký den.

Michal Jungmann