[Fanda] Zesílení mobilního signálu?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 21:32:13 CET 2014

Zdravím.
Sám řeším něco podobného u nás doma na vesnici, kde bydlím. Totiž už asi
pět let pravidelně reportuji problémy se signálem t-mobilu, nicméně
reakce veškerá žádná. Prý kvůli jednomu zákazníkovi to prostě řešit
nebudou a hotovo.
Máme rodinný dům, kde je podobná situace, co píše pan Drastich. Totiž
signá je jen místy a to ještě špatný a pořádný signál je jen v patře
nahoře, kde se občas i nějakým omylem stane, že je plný signál.
Nicméně jsem se nedavno byl v prodejně t-mobilu zeptat, co tedy s tím
mám dělat a i jsem tam mluvil o nabídce vodafonu, který nabízí jakési
interní BTSky. Tak na tohle mi v t-mobilu nebyli schopní odpovědět a
jediné co bylo, tak mi pán u přepážky vyhledal následující stránku.
http://www.gsm-repeater.sk/eshop/anteny-c-57.html
kde snad jsou ty zesilovače signálu, dokonce snad už od 12 euro za kus.
Mohl by mi někdo vysvětlit, jak takový repeater funguje a jestli se
vůbec investice do něčeho podobného vyplatí?
Jsem tam z toho signálu fakt nešťastný a rád bych to nějak vyřešil,
jenže mám svázané ruce, když t-mobile se k celé otázce staví velice
laxně, ačkoli nejsem jediný, komu to u nás ve vesnici nefunguje. Celá
rodina jsme u t-mobilu a půlka vesnice rovněž. Jenže to je každému
evidentně putna.
Nicméně pokud by stálo za to do toho repeateru investovat, tak to rád
vyzkouším.
Předem díky za jakékoli info,
s pozdravem Radek Žalud.