[Fanda] Starsi utility - Nirsoft

Petr Řehák rehakp na volny.cz
Čtvrtek Listopad 27 13:04:21 CET 2014

Zdravím,

nevím, zda se to už vyřešilo (přečetl jsem až dnes), ale na uvedeném odkazu v článku blogu jsem našel odkaz na následující podstránku webu, kde autor i popisuje způsob, jak se dostat k verzím těchto utilit s podporou příkazové řádky:
http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html

S pozdravem,

Petr Řehák