[Fanda] Outlook MS a kontakty

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Středa Listopad 26 20:20:36 CET 2014

Dobrý den.
Můžete mi prosím poradit, kde ještě by se v Outlooku2010 mohly ukrývat
kontakty mimo adresáře zobrazené po vyvolání Ctrl+shift+B?
Zjistil jsem totiž, že při automatickém doplňování mailové adresy při psaní
nové zprávy mi Outlook nabízí i adresy, které jsem už dávno z adresáře např.
Kontakty či Automaticky doplněné kontakty vymazal, ale i takové, které v
žádném ze zobrazených adresářů s kontakty nejsou.
Ukládá si Ms Outlook mailové adresy ještě někam, jako nějakou zálohu, odkud
si je při automatickém doplňování adresy bere, nebo je to nějaká chyba a vše
by mělo být vidět v běžných adresářích? Díky za odpověď.
Jiří Stejskal