[Fanda] prosba o pomoc nájdenia kompatibilného ovládača grafickej karty

Středa Listopad 26 16:04:48 CET 2014

Ahojte,
kúpil som notebook Acer travelmate b115:
http://www.alza.sk/acer-travelmate-b115-m-black-d1489198.htm
do ktorého potrebujem dať 32 bitovú verziu windows7. Všetko ide ako má
až na ovládač grafickej karty. Na stránke výrobcu je iba ovládač pre 64
bitovú verziu:
http://files.pvagner.tk/VGA_Intel_10.18.10.3496_W7x64_A.zip
skúšal som kadejaké verzie 32 bitových ovládačov (vrátane toho 64
bitového), použil som aj program na automatickú detekciu ovládača, ktorý
aj niečo našiel a stiahol, ale pri čomkoľvek skončím pri hláške, že
tento počítač nespĺňa minimálne požiadavky na inštaláciu. Kamarát ešte
skúšal hľadať a našiel tento ovládač:
https://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=23162&lang=eng&wapkw=baytrail
ktorý ale s čítačom obrazovky nevieme stiahnuť a potom sa aj tak bojím,
že by sme sa dostali iba niekam, kde sme už boli. Vyzerá to zrejme tak,
že čoskoro nebude otázkou to, či možno dať do počítača staršiu verziu
windows, ale veľmi bude rozhodovať aj bitová varianta. Sú nejaké nápady,
čo by sa stým dalo robiť? Inak všetko funguje aj so štandardným vga
ovládačom, teda Jaws aj Nvda, ale vraj obraz je celý roztiahnutý a keďže
som to nekúpil ani pre seba, tak som si nie istý, či sa to patrí takto
odovzdať budúcemu majiteľovi.
s vďakou za akúkoľvek pomoc P.