[Fanda] OE pod Win 7 a doplnovani adres plus historie driveotevrenych dokumentu ve startu

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Listopad 26 15:05:55 CET 2014

Zdar.
Jojo, doplňování funguje bez problému ve Win7 64 a dokonce i Win8.1 64,
odkud to teď píšu. OE mám ve verzi 1.6.1.
S druhou věcí ale bohužel nepomůžu.
Tom
----- Original Message -----
From: "Tomáš Pavlán" <pavlan na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 26, 2014 2:54 PM
Subject: [Fanda] OE pod Win 7 a doplnovani adres plus historie
driveotevrenych dokumentu ve startu

Dobrý den,
    prosím, funguje vám někomu při psaní adres automatické doplňování z
adresbooku v Outlook Expressu pod win 7? Pokud ano, v jaké konfiguraci,
hlavně tím myslím druh těch sedmiček?
    Pak bych měl ještě otázku, jestli lze ve win sedmičkách ve startu nějak
docílit historii dříve otvíraných položek, jako je to ve startu v XP pod
položkou poslední dokumenty? Viděl jsem myslím někde na netu program něco
jako startxp pro win7´, ale asi bych takových nástrojů našel víc, tak se
raději ptám na osobní zkušenost.
    Díky za pomoc, - Tomáš Pavlán