[Fanda] jaws a formulárový režim

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Listopad 26 09:20:36 CET 2014

Feri,
Neviem či v tomto prípade nebudeš musieť nejako deaktivovať ten
virtuálny kurzor, tuším na to bola skratka jaws+y alebo jaws+z, pozri
nápovedu. Lebo formulárový režim na flash objekte neaktivuješ. Druhou
možnosťou je prepúšťanie klávesov, to by tiež mohlo fungovať, ale je to
krkolomné.

Dňa 25. 11. 2014 o 20:30 František Ollé napísal(a):