[Fanda] jaws a formulárový režim

Úterý Listopad 25 22:24:10 CET 2014

> bolo treba všade, kde ste chceli, tento zapínať "manuálne".

Čo bolo bolo, těrazky som majorom. :-)) Již několik let -- tuším od
verze 10 -- má JAWS funkci "Automatický formulářový režim" s poměrně
bohatými možnostmi nastavení, a nově teď navíc přibude od verze 16
ještě další varianta, "Semi-automatický formulářový režim", ve kterém
bude formulářovým režim automaticky zapínán pouze při pohybu
tabulátorem, zatímco procházení stránky šipkami formulářový režim
automaticky aktivovat nebude.

Hezký den.

Michal Jungmann