[Fanda] jaws a formulárový režim

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Listopad 25 22:07:36 CET 2014

Zdravím! Síce už jaws nepoužívam pár rokov, ale tam sa formulárový režim
nikdy nezapínal automaticky, takže bolo treba všade, kde ste chceli,
tento zapínať "manuálne". Teda na každom editačnom poli stlačiť enter.
Inak ste režim nespustili. Zmenilo sa v tomto niečo kolegovia jawsisti?
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943