[Fanda] Bylo Poskozena databaze TapinRadia

Jiří Hladiš jiri.hladis na gmail.com
Středa Listopad 12 15:34:03 CET 2014

Zdravím,
co jsem tak vypozoroval, tak to dělá jen, když je nainstalovaný Eset
smart security. Ale je divné to, že nepomůže vypnout ochranu, ani
firewall. Navíc při aktualizaci programu mi eset hlásil nevhodný
program. S jyným softwarem nemám potíže, jen Tapin mradio zlobí.

Jirka