[Fanda] problém s facebookem v mirandě

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Pondělí Listopad 24 09:35:55 CET 2014

Zdravim na konferenci.
Mám tu následující problém. Když se chci připojit k facebooku v mirandě ng tak v pohodě se facebook v mirandě připojí a asi tak z hruba za minutu facebook v mirandě spadne normálně se facebook odhlásí. Když jsem to skoušel na jiném účtu u facebooku se přes mirandu přihlásit tak facebook vůbec nespadne. Tyto problémy začli od soboty. Když facebook v mirandě připojim přes protokol jabber tak vše jede jak má, ale když facebook v mirandě chci připojit přes facebook pplugin tak facebook zanějakou dobu v mirandě se odhlásí. Myslim si že je problém u mé schránky, protože když facebook přihlásim přes můj druhý účet a to je tiscali tak facebook v mirandě je přihlášený. Mirandu mám nejnovější verzi 095.2 a je to miranda nová generace. Moc děkuji. S pozdravem
David Novák