[Fanda] ktorá posledná verzia Skype je použiteľná na chatovanie?

enduser na atlas.cz enduser na atlas.cz
Sobota Listopad 22 14:09:12 CET 2014

	Ahoj. Ve verzi 2014.3 / poslední aktualizace,/ tohle funguje bez problémů. Kurzorem stojím v poli pro napsání zprávy a po příchodu nové zprávy / odpovědi je mi přečtena. OS WINDOVS 7 pro./ 64 /Pavel.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Saturday, November 22, 2014 12:05 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] ktorá posledná verzia Skype je použiteľná na chatovanie?

Ahojte,
funguje vám v najnovších verziách skype chatovanie cez Nvda tým spôsobom, že sú vám automaticky čítané vaše správy a správy proťajšku?
Pri Nvda som to pokladal za takú samozrejmosť, že som bol zaskočený, že to pri najnovšej verzii buď nefunguje, alebo mám niečo zle nastavené. V každom prípade som sa vrátil ku 6.21.0.104 a tu je to v poriadku, tak len či sa dá niečo niekde nastaviť, aby to fungovalo aj s aktuálnymi verziami, lebo ako poznáme Microsoft, môžu staršie vypnúť hoc kedy.
P.