[Fanda] ktorá posledná verzia Skype je použiteľná na chatovanie?

Pavel Vlcek vlcekp1 na icloud.com
Sobota Listopad 22 12:13:03 CET 2014

zdravím,
od verze 6.22 je to celé nějaké divné, orientace v chatu je poněkud
zvláštní, okno se celé změnilo a nvda dost často pípá chyby, sice se to
nějak dá, ale poslední verze, kde mi tohle s automatickým čtením ještě
šlo byla verze 6.21.