[Fanda] ktorá posledná verzia Skype je použiteľná na chatovanie?

Sobota Listopad 22 12:05:02 CET 2014

Ahojte,
funguje vám v najnovších verziách skype chatovanie cez Nvda tým
spôsobom, že sú vám automaticky čítané vaše správy a správy proťajšku?
Pri Nvda som to pokladal za takú samozrejmosť, že som bol zaskočený, že
to pri najnovšej verzii buď nefunguje, alebo mám niečo zle nastavené. V
každom prípade som sa vrátil ku 6.21.0.104 a tu je to v poriadku, tak
len či sa dá niečo niekde nastaviť, aby to fungovalo aj s aktuálnymi
verziami, lebo ako poznáme Microsoft, môžu staršie vypnúť hoc kedy.
P.