[Fanda] ako zmeniť jazyk klávesnice v príkazovom riadku windows?

Sobota Listopad 22 12:00:04 CET 2014

Ahoj,
myslel som to tak, že napr. chcem napísať cd a pravý alt q, aby mi dalo
opačné lomítko, alebo príkaz pomlčka, ale tie znaky sú ako na anglickej
klávesnici, čítač obrazovky ich číta a aj sú tak písané. Ak sltačím
kláves na prepínanie jazykov, zahlási sa príslušný jazyk, teda napr.
klávesnica slovenské, ale naďalej to píše anglické znaky. V iných
aplykáciách ako je napríklad poznámkový blok je všetko v pohode.
P.