[Fanda] ako zmeni» jazyk klávesnice v príkazovom riadku windows?

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 21 06:09:35 CET 2014

Ahoj Pe»o,

Zkouąel jsi, co máą za výchozí jazyk konkr. v dané aplikaci? Win+r, napsat
intl.cpl, enter, tady záloľka Klávesnice, a Změnit výchozí jazyk? Střílím,
nic víc mě nenapadá přes command lajnu, vůbec nevím, jestli takhle změnit
jazyk lze. Moľná tohle, ale tomu dost dobře nerozumím, intlcfg.exe tu nemám,
 kdyľ zadám do win+r.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc722068%28v=ws.10%29.aspx

Vítek

>Peter Nedorost peter.nedorost na seznam.cz
>21. 11. 2014 05:29
>
>Otázka jasná, v niektorých konfiguráciách to nabehne s anglickým
>zobrazením s anglickou klávesnicou a na skratku alt shift to nereaguje.
>Ako sa to dá prepnú»?
>s vďakou Pe»o

Daląí informace o konferenci Fanda