[Fanda] emailna seznamu a Thunderbird

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 09:25:52 CET 2014

Pajo znam.

Staci vypnout/zapnout TB.

To se mi tkay stava mam napr. spravu 18.11. pak 20.11 z 19.11 tu jednu
nevidim, ale kdyz otevru TB, tka ji tam vidim.

Deje se mi to hlavne, kdyz nejake spravy mazu.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Pavel Vlcek <vlcekp1 na icloud.com>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 20. 11. 2014 9:18:19

Předmět: [Fanda] emailna seznamu a Thunderbird

"Zdravím přátelé,

také se vám děje to, že se přes imap na seznam.cz Thunderbird nemůže

pohodnout se složkami? Nejsem schopen například přistupovat ke složce s

archivem. Thunderbird ji vidí, ale zprávy v ní ne a dnes ráno se mi

stalo, že mi z doručené pošty thunderbirdu zmizela zpráva, která ovšem

na webu normálně je. Neznáte někdo nějaký trik, jak Thunderbird a portál

seznam.cz přes imap spřátelit? Potřebuji se dostat asi ke stovce starých

mailů, ale přes web se mi je prohledávat fakt nechce. Seznam je jediný,

u koho mám s tímto problémy.

S díky,

Pavel V"