[Fanda] divná věc s SSD

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 09:16:20 CET 2014

Ahoj,
Linux s SSD běží úplně normálně, pokud já vím, taky jsem chvilku
sledoval changelogy ale asi jsem nevěděl, co hledat.
Navíc novou verzi jádra sem tam dal v pondělí a v úterý odpoledne ty dvě
aplikace doběhly v pořádku. Od dalšího spuštění to dělá neplechu.
Nechal jsem to běžet na jiných vstupech, jestli to není nějaká jiná
anomálie, přes víkend tam dám o verzi starší jádro ale dopadne to asi
podobně.
Vojta