[Fanda] divná věc s SSD

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 08:27:56 CET 2014

Ahoj,
jo jádro mám aktuální 3.17.3.
Taky mě napadl firmware, ale proč by to tak z ničeho nic... navíc je
fakt, že to dělá jen při těch dvou aplikacích, které počítač opravdu
dost vytíží ale když jsem tam třeba dvě hodiny měl spuštěný Virtualbox
se sedmičkama a ten teda procák zatížil taky docela dost, tak se nic nedělo.
Zajdu dneska do servisu, už mě tam znají :-D
Vojta