[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Listopad 18 17:39:41 CET 2014

Ano, je to tak, jak píšeš. FriendlyVox jsem měl zobrazený - ne černou
obrazovku.
Projevilo se to ale až když jsem vstoupil do nějakého článku na idnes.
Obracím, začíná se mi to líbit ... projevuje se to pak tak, že označí čtený
text žlutým rámečkem a čte to podobně jako AppReader.
No, jo, ale jak to tedy bude nastaveno - zrovna tohle by se mi líbilo
zachovat - bude si to moci uživatel v nějakém
osobním nastaven i zachovat. Každému jak je vidět, vyhovuje něco jiného.
Miloš