[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Úterý Listopad 18 15:14:32 CET 2014

> A mohu vědět, jak se to projevuje?

Tak, jak jsem psal: Ve výchozím nastavení je-li doplněk nainstalován a
aktivní, pak se při jakémkoliv příštím přístupu na iDNES.cz místo
titulní strany daného portálu zobrazí pouze černá roleta FriendlyVoxu.

> Protože já nic takového nezaznamenávám

Je dost možné, že pokud v nastavení FriendlyVoxu roletu vypnu, bude
pak obsah iDNES.cz (opět) vidět, což však na závažnosti problému
myslím mnoho nemění, neb běžný uživatel si bez pomoci sám nastavení
doplňku v 99% nezmění... A uživatelů, kteří si sami dokáži v nastavení
Chrome doplněk vypnout jako celek, také příliš mnoho nebude...

Hezký den.

Michal Jungmann