[Fanda] FriendlyVox - nový portál pro nevidomé - zkoušel to někdo?

Radek Pavlíček radek.pavlicek na galop.cz
Úterý Listopad 18 14:53:46 CET 2014

Dobrý den,

Michalovo zjištění a názor potvrzuji, i já jsem při testování na toto
chování narazil a autorům jej už dříve reportoval.

Pěkný den.

Radek Pavlíček