[Fanda] Winamp mi nejede

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Úterý Listopad 18 10:00:16 CET 2014

Ahoj Martine,
zkoušel jsem Winamp přeinstalovat, po spuštění jsem zkoušel přepnout do
další polohy zkratkou SHIFT+TAB, taky jsem se díval do zprávce úloh, nic
nepomohlo. Winamp běží jen krátce po spuštění, pak se mi otevře
Thunderbird a objeví se adresa Winampu, kam se zasílají zprávy.
Ze zprávy jsem skopíroval toto:
Winamp client version: 5.666 Build 3516
winamp caused an Access Violation (0xc0000005)
in module mshtml.dll at 001b:3fa7bf57.

Exception handler called in Winamp.
Co se s tím dá dělat a co to znamená?
Jarek