[Fanda] dotaz na linked in

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Úterý Listopad 18 08:13:15 CET 2014

Peťo, to by mě taky zajímalo, jestli se dá ovládat nějakou mobilní míň
přeplácanou formou, já třeba Linkedin mám, ale strašně blbě se mi
ovládá, takže ho skoro nepoužívám. Od Facebooku se liší hlavně tím, že
jde spíš o profesní síť, kam vložíš svoji fotku, životopis, zájmy a
lidi ti můžou posílat nabídky práce, stejnětak ty můžeš posílat
nabídky jiným a jde tam najít různé profese a různá vlákna jak podle
vysokých škol/fakult, tak podle profesí.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376