[Fanda] program pro heslování dat na flashdisku

Úterý Listopad 18 00:10:16 CET 2014

Nič sprostejšie ako zmieňované prepínače som nevidel, konkrétne na sd
adaptéroch ku micro sd kartám, už som mal v rukách dve čítačky, kde sa
ten prepínač proti zápisu úplne vybehal a to bez toho, že by bol denne
používaný, naopak sa vôbec neprepínal a predsa to nedržalo v prepnutej
polohe, takže ak to človek aj prepol do polohy zápisu, už len vsunutím
do notebooku sa to posunulo a na kartu nešlo zapisovať. Viem, že človek
Peťovho typu by to riešil sekundovým lepidlom, skrutkovačom, letovačkou,
mikroskopom a neviem čím všetkým, ja som to riešil hrubou silou a
prepínač som z čítačky od zlosti vylomil, pravdaže potom som mal už len
ozaj čítačku a na kartu už nešlo zapisovať. Som zvedavý, koľko vydrží
tá, čo mám teraz.