[Fanda] program pro heslování dat na flashdisku

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pondělí Listopad 17 20:05:47 CET 2014

Zdravím,
aj šifrovaný kontajner je jedna z možností no ak zašifrujeme celý kľúč
tak sa automaticky zašifruje celý a veľkosť nemusíme riešiť. A kontajner
sa dá ľahko vymazať aj keď tu pripúšťam že sa dá aj kľúč sformátovať ale
pred tým zasa už niet ochrany lebo ak si užívateľ povie že kľúč vymaže
tak mu v tom nezabráni nijaký soft. Ak máme napr. nainštalovaný
truecrypt na notebooku či stolnom PC a kľúč používame ako úložisko dát
tak sa viac oplatí zašifrovať ho celý kdeš to ak ho treba prenášať medzi
viacerími počítačmi tak asi naozaj bude lepším riešením kontajner za
predpokladu že sa užívateľovy nechce vytvárať partície. A teda ten
šifrovaný kontajner sa vytvára tak isto ako sa šifruje USB kľúč či disk
iba na začiatku zvolíme vytvoriť šifrovaný truecrypt kontajner a
pokračujeme podľa pokinov tak isto.
R.K.
Dňa 17.11.2014 o 19:14 Zdeněk Drahoňovský napísal(a):
> [...]
> flashku, v něm si vyrobím heslo případně mu oznámím, že chci zakódovat
> nějaké soubory.
> Pak po ukončení práce to všechno zavřu a ten, kdo mě náhodou vleze na
> tu flashku nebo si ji připojí k počítači si bez hesla neškrtne.
> Prostě určitý způsob práce aby nepovolaná osoba nemohla dělat cokoli s
> flashkou s jednotlivými soubory mazat na ní atd.
> Prostě bez hesla ani ránu.
> Možná je celá tato moje představa uplná blbost a jdu uplně špatným
> směrem.
> Pokud ano tak mě to sem prosím někdo napište aby jsme tu neřešili

>>> 2. v nastaveniach vyberieme kartu jazyk a tam dáme stiahnuť ďalšie