[Fanda] program pro heslování dat na flashdisku

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pondělí Listopad 17 19:14:33 CET 2014

Zdravím.
Přiznám se, že i pro mě je to trošičku složitější, ale ne nemožné se
něco s cruecriptem naučit.
Já ale potřebuju fakt nějaký program, který nakopčím jako portable na
flashku, v něm si vyrobím heslo případně mu oznámím, že chci zakódovat
nějaké soubory.
Pak po ukončení práce to všechno zavřu a ten, kdo mě náhodou vleze na tu
flashku nebo si ji připojí k počítači si bez hesla neškrtne.
Prostě určitý způsob práce aby nepovolaná osoba nemohla dělat cokoli s
flashkou s jednotlivými soubory mazat na ní atd.
Prostě bez hesla ani ránu.
Možná je celá tato moje představa uplná blbost a jdu uplně špatným směrem.
Pokud ano tak mě to sem prosím někdo napište aby jsme tu neřešili nesmysly.

Zd