[Fanda] Doplňky ve firefoxu, kde se nacházejí

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Sobota Listopad 15 15:05:39 CET 2014

Zdravím,
menu nástroje a tam správca doplnkov. Následne musíte v rámiku vybrať
rozšírenia a po tom tam uvidíte zoznam v ktorom sú všetky doplnky.
R.K.
Dňa 15.11.2014 o 9:58 Jarek Krcmar napísal(a):