[Fanda] access point

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Listopad 15 14:16:14 CET 2014

Bacha,
Kolega teď pokrývá wi-fi celý barák, koupil nový router, se 2. anténami,
což mu sice pokrývá více míst, ale stále to neni ono. Proto vzal ten
původní router s tim, že jej v 1. patře zapojí v místě, kde je
nejsilnější signál, tj. pokudmožno nad místem, kde je v přízemí ten nový
router.
Ale smůla, sou to 2 různí výrobci a ti nechtějí spolu spolupracovat.
Přitom v 1. patře s noťasem má 4 čárky,  s mobilem jen 2, ale to je asi
tím, že NB má lepší antény.